Bestelproces

Volg het onderstaande stappenplan, uw bestelling is snel geplaatst.

Stap 1:
Kies uw product

Stap 2:
Geef de specificaties aan van het drukwerk waarin u geïnteresseerd bent: oplage, papiersoort, het aantal pagina’s, het gewenste papiergewicht, de bedrukking, het type omslag en de wijze waarop het drukwerk dient te worden afgewerkt.  U kunt over de details ter plekke meer informatie lezen. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice.

Stap 3:
Heeft u eenmaal de specificaties van uw drukwerk ingevoerd dan kunt u onze software de huidige drukprijs laten calculeren. Hierna kunt u uw bestelling doorvoeren. Uw digitale drukbestand kunt u uploaden via de website nadat uw bestelling is doorgevoerd.

Houd wel rekening met de aanleverspecificaties!

Stap 4:
Indien u interesse heeft in de bestandscontrole kunt u dat aangeven tijdens de bestelling. Ook de leveringstermijn waarin u uw drukwerk wilt ontvangen kunt u aangeven. Na het bestellen wordt uw bestelling in uw mandje geplaatst en kunt u eventueel verder winkelen.


Stap 5:
Bent u uitgewinkeld dan kunt u al uw producten in uw mandje controleren en meteen afrekenen. U vult daarbij de factuur- en aflevergegevens in. Als laatste stap kiest u uit onze betalingsmogelijkheden:

  • iDeal
  • Paypal
  • Op rekening


Stap 6:
Na betaling van de bestelling kunt u per order de bestanden uploaden. Houd hierbij rekening met onze aanleverspecificaties.

Speciale producten